مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ساعت مچی Tissot طرح فابریک

ساعت مچی Tissot طرح فابریک

ساعت مچی Tissot طرح فابریک ساعت مچی مردانه بسیار شیک و جوان پسندی است که به تازگی عرضه شده و در مدت کم با جذب مخاطبان بسیار به عنوان مد روز مطرح شده است.این ساعت شکیل با بند منحصر به فرد کارای عالی و قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما اسپرت پوشهای به روز بوده که می خواهید در مجالس بدرخشید.شما می توانید این ساعت مچی زیبارو از فروشگاه اینترنتی ما سفارش داده و بعد از دریافت آن درب منزل یا محل کار خود هزینه آن رو پرداخت نمایید


ویژگی های کلیدی:


  ok دارای بند زیبا و انعطاف پذیر  ok بسیار سبک و راحت  ok درجه کیفی High Copy  ok در رنگ های بند مشکی و نارنجی،بند مشکی و قرمز  ok ارسال رنگ به صورت رندم می باشد  ok مناسب استفاده آقایان و بانوان  ok ست با انواع مجلسی و اسپورت  ok ضد آب در حد شست و شوی دستان  


خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه

مشخصات فنی و فیزیکی :


  جنسیت مردانه/زنانه  برند Tissot  طرح فابریک  نوع شیشه کریستال  نوع کاربری روزمره/مجلسی  مقاومت در برابر آب   میزان مقاومت در حد شستشوی دست  فرم صفحه گرد عقربه ای  رنگ بندی   نوع قفل بند سگکی  جنس بند تسمه ناتو-پارچه  قابلیت نمایش روز شمار   ثبات رنگ   منبع انرژی باطری  معرفی اجمالی محصول:


تیسوت از سال ۱۹۸۵ به “گروه سواچ” ملحق شد. از آن دوران به بعد، این شرکت به سیستم شبکه فروش جهانی در ۱۵۰ کشور جهان مرتبط بوده است. تیسوت طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می کند که از آن جمله می توان به ریسینگ تاچ، لو لوکل، وی اِیت، تی ریس، تی نویگیتور، تی وان، کوادراتو، PRS 200، سیکس تی، استایلیست بی بی، سی استار، و فلاور پاور اشاره کرد. بر همین اساس، محصولات تیسوت همواره مورد توجه علاقمندان به دنیای ساعت چه از نظر طراحی و چه از نظر فناوری بوده‌اند.


ساعت Tissot ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Tissot تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید. این ساعت شیک در دو رنگ ، صفحه سفید و صفحه مشکی برای مطابقت با سلیقه شما ارائه شده است.


مدلی جدید از ساعت مچی های مارک دار با مقاومت بسیار بالا و کیفیتی باور نکردنی از سری ساعت های شیک و زیبا که نظر همگان را به خود جلب می نماید.


آیا شما ميدانيد كه شركت تيسوت بيش از ۱۵۰ سال قدمت دارد و هميشه براي شما بهترين ها را توليد كرده است و آيا ميدانيد در ايران تيسوت يكي از ماركهاي برتر باطرفداران بسيار زياد است خوب اگه شما تا به حال مارك تيسوت را به عنوان مارك مورد سليقه خود انتخاب نكرده ايد توصیه می کنیم حتما از ساعت های زیبا ارائه شده در فروشگاه ما خریداری کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده